OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – Urząd Gminy Brudzeń Duży
Urząd Gminy Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2
09-414 Brudzeń Duży
Tel. 24/360 47 20
Fax. 24/360 47 21
sekretariat@brudzen.pl

Copyright 2012 - 2022 Gmina Brudzeń


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

rozmowa o pracę

pismo urzędowe

Wójt Gminy Brudzeń Duży

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów

na wolne stanowisko urzędnicze

INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ    

W Urzędzie Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży

Data publikacji oferty: 20.06.2024 r.

Data ważności oferty: 01.07.2024 r.

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie

II. Nazwa stanowiska: Inspektor do spraw księgowości budżetowej  

Wymiar etatu – pełen wymiar czasu pracy

III. Wymagania:

1. Wymagania niezbędne:

1)   posiadanie obywatelstwa polskiego,

2)   wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu rachunkowości, ekonomii lub finansów);

3)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z

      oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)  minimum trzyletni staż pracy;

6)   nieposzlakowana opinia;

7)   stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

1)   znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy

      o podatku od towarów i usług, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny

     finansów publicznych lub umyślne przestępstwo skarbowe, o samorządzie gminnym;

2)  doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

3)   znajomość programów finansowo-księgowych;

4)   umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;

5)   umiejętność praktycznego stosowania przepisów;

6)   bardzo dobra organizacja czasu pracy;

7)   odporność na stres;

8)   aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;

9)  preferowane predyspozycje osobowościowe: samodzielność, odpowiedzialność,

     sumienność, dokładność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:

1) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych,

    pozabudżetowych oraz funduszy celowych;

2) prowadzenie ewidencji planu jednostki budżetowej w programie księgowym i w Besti@

3) prowadzenie księgi inwentarzowej przedmiotów nietrwałych i środków trwałych;

4) monitorowanie przestrzeganie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych w zakresie

    rozliczania inwestycji;

5) nadzorowanie spraw majątkowych Gminy w zakresie inwentaryzacji rocznej i okresowej;

6) przygotowywanie sprawozdań do GUS ze środków trwałych;

7) umarzanie środków trwałych;

8) realizacja przelewów elektronicznych dotyczących planowanych płatności;

9) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową i Wojewodą w zakresie spraw

    prowadzonych w referacie finansowym;

10) prowadzenie rejestru wszystkich umów przychodzących i wychodzących, w tym umów

      zawartych w trybie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych;

11) obsługa programu Legislator;

12) uczestnictwo w posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Gminy;

13) zastępstwo podczas nieobecności pracownika na stanowisku ds. płac, rozliczeń z ZUS i

      US oraz Skarbnika w zakresie opracowania projektu bieżącej uchwały budżetowej oraz

      opracowania i nadzoru nad bieżącą wieloletnią prognozą finansową.

V. Warunki pracy na danym stanowisku:

1) Stanowisko: urzędnicze, administracyjne.

2) Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy.

3) Miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2,

    09-414 Brudzeń Duży.

4) Praca o charakterze administracyjno-biurowym, od poniedziałku do piątku w wymiarze 8

     godzin dziennie, praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych;

5)  Stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku, budynek posiada podjazd dla osób

     niepełnosprawnych, nie posiada windy, pomieszczenie higieniczno-sanitarne (na parterze)

     przystosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia pracy niedostosowane dla

     osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózku).

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.

2. Życiorys (CV).

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5. Dokumenty poświadczające staż pracy (np. kserokopie świadectw pracy/ zaświadczenie o zatrudnieniu).

6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7. Oświadczenie  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu.  

10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.).

11. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności.

12. Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko Inspektora do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży z klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego  przepływu takich danych  oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008  r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofaniu zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”. 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz nr telefonu kandydata lub adresem e-mail z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora do spraw księgowości budżetowej” w sekretariacie Urzędu Gminy Brudzeń Duży lub przesłać na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, ul. Toruńska 2,  09-414 Brudzeń Duży w nieprzekraczalnym terminie do 01 lipca 2024 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Brudzeń Duży po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.

Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnej informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy.

Wójt Gminy Brudzeń Duży

Michał Twardy

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Brudzeń Duży z siedzibą przy        ul. Toruńskiej 2, 09-414 Brudzeń Duży. Adres poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@brudzen.pl

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: Panią Edytę Wasilewską, kontakt:

 e.wasilewska@kancelaria-wasilewska.pl  

3. Dane osobowe: • Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko • Nie będą udostępniane innym odbiorcom; • Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; • W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; • Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

5. Od 25 maja 2018 r. – na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) – kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem; • Usunięcia danych; • Przeniesienia danych; • Ograniczenie przetwarzanych danych.

Kwestionariusz

Oświadczenie o nie skazaniu

Oświadczenie o obywatelstwie

Oświadczenie o pełni praw

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content