GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE BRUDZEŃ DUŻY SP. Z O.O.
Adres: |
ul. Dobrzyńska 9 |
Telefon: |
24 360 47 80 SEKRETARIAT 24 360 47 81 PREZES/GŁÓWNA KSIĘGOWA 24 360 47 82 DZIAŁ TECHNICZNY 24 360 47 83 KONSERWARORZY/MONTERZY 24 360 47 84 SALA KONFERENCYJNA |
E-mail: |
gpk_brudzen@wp.pl |
Prezes: |
Magdalena Fabisiak |
NIP: 774-325-20-62
REGON: 385316816
Godziny pracy:
poniedziałek: 9.00 – 17.00
wtorek - piątek: 7.30 – 15.30
Dyżur: całodobowy we wszystkie dni tygodnia.
Pilne zgłoszenia są przyjmowane pod numerem telefonu: 511 890 643
Spółka świadczy usługi w zakresie:
U W A G A !!!
NABÓR
Nazwa i adres jednostki:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o., 09-414 Brudzeń Duży, ul. Dobrzyńska 9
Wolne stanowisko: Księgowy/stanowisko administracyjne ds. kadrowych i bhp
Liczba etatu - 1 etat
Wymiar etatu - cały etat
Wymagania niezbędne:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie wyższe
4. Staż pracy co najmniej 3 lata
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Prawo jazdy kat. B
8. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu.
Wymagania dodatkowe:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
miejsce pracy: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o., 09-414 Brudzeń Duży, ul. Dobrzyńska 9
praca na przedmiotowym stanowisku jest pracą biurową, realizacja zadań wymaga kontaktu z odbiorcami/klientami Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Brudzeń Duży, praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych, wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
Budynek Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Brudzeń Duży jest budynkiem parterowym, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózku).
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) – zawierającym m.in. oświadczenie w brzmieniu: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów niezbędnych do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko biurowe w Gminny Przedsiębiorstwie Komunalnym Brudzeń Duży Sp. z o.o.”.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Dokumenty poświadczające staż pracy (np. kserokopie świadectw pracy/ zaświadczenie o zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko biurowe.
9 Inne oświadczenia/kserokopie zaświadczeń o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz nr telefonu kandydata lub adresem e-mail z dopiskiem „Nabór na stanowisko Księgowy/stanowisko administracyjne ds. kadrowych i bhp” na adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o., ul. Dobrzyńska 9, 09-414 Brudzeń Duży lub złożone w sekretariacie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o w nieprzekraczalnym terminie do 27 listopada 2020 r. do godz. 12:00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Aplikacje, które wpłyną do Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnej informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku biurowym, wydane przez lekarza medycyny pracy.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1. Administratorem danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Brudzeń Duży Sp. z o.o z siedzibą przy ul. Dobrzyńskiej 9, 09-414 Brudzeń Duży
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych: Panią Edytę Wasilewską, kontakt:
iod@inspektor.info.pl tel. 22 2582166 3. Dane osobowe: • Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy Brudzeń Duży • Nie będą udostępniane innym odbiorcom; • Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; • W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; • Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. – na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) – kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem; • Usunięcia danych; • Przeniesienia danych; • Ograniczenie przetwarzanych danych.